25 лютого 2015 р.

Семінар-практикум керівників шкіл з теми: "Контрольно-аналітична діяльність керівника ЗНЗ. Внутрішкільний контроль"

Педагогічний аналіз, постановка мети і завдань, планування, організація, контроль, регулювання, прийняття  рішення, координація і мотивація - це функції, за допомогою яких здійснюється ефективне управління навчальним закладом. Але, якими б  не були управлінські функції керівника школи, головна з них - бути організатором навчально-виховного процесу. 

Висока якість навчального процесу у школі можлива тількі тоді, коли в керівника достатньо фактів та спостережень для аналізу та відповідних висновків. Саме внутришкільний контроль є джерелом інформації для прийняття управлінських рішень та їх координації і виконання. 

Досягти успіху, мати достатньо позитивний соціальний імідж може навчальний заклад, керівник якого добре знає теоретичні засади внутрішньошкільного контролю, не ігнорує його,  використовує різні технології  оцінки та аналізу, які супроводжуються досконалою роботою з учительським колективом, спрямовану на кваліфіковану допомогу педагогам у підвищенні педагогічної майстерності, в оволодінні сучасними технологіями, ефективними методами навчання  і виховання. 

Питанню здійсненя внутришкільного контрою у загальноосвітньому навчальному закладі був присвячений семінар-практикум для керівників шкіл Чернігівського району, який був проведений 20 лютого 2015 року на базі Чернігівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів "Надія".

Під час заходу  завідувач РМК Барканова С.В. ознайомила присутніх з  системою оранізації внутрішньошкільного контролю, структурою та відповідним формами і методами контролю кожної з підструктур, презентувала "Методичний порадник" щодо організації внутришкільного контролю. (Перейти за посиланням на презентацію виступу).

З досвіду роботи щодо здійснення контрольно-аналітичної діяльності, ведення ділової документації адміністрації аналітико-узагальнюючого характеру ознайомила учасників семінару  директор школи Стрижеус Лідія Василівна.

Керівники  шкіл району відвідали та проаналізували уроки, взяли участь у тренінгу, який провела психолог школи Савченко Віталіна Олександрівна та за допомогою заступника директора з навчально-виховної роботи Бехтер Тетяни Віктрівни провели методичне лото "Проектуємо модель уроку разом".  


В.Сухомлинський: «Директорові слід глибоко знати кожного вчителя, а для цього потрібно постійно, за певною системою відвідувати  й аналізувати уроки. Досвід переконує, що відвідування й аналіз уроків – найважливіша робота директора. Від її високого наукового рівня залежить дуже багато: інтелектуальна наповненість життя педагогічного та учнівського колективів, методична майстерність педагогів, багатогранність запитів та інтересів вихованців. Від повсякденного вдосконалення уроку, що відбувається завдяки вдумливому аналізу керівників, залежить культура всього педагогічного процесу в школі».
 


Немає коментарів:

Дописати коментар