На
базі комунального дошкільного навчального закладу «Посмішка» Чернігівської селищної ради пройшло засідання районного
методичного об’єднання вихователів «Морально-етичне виховання дітей дошкільного
віку». В ході роботи проведено дискусію «Моральне
виховання: чи потрібне воно?».
Розглянуто питання:
} Чи актуальна проблема морального виховання в наш час?
} Чи згідні ви з тим, що особливості праці педагога
впливають на його моральне виховання?
} Чому професія педагога, як і лікаря, вважається гуманною?
} Чому діти на слова одного педагога реагують зразу, а
іншого не чують? Від чого це залежить?
} Як ви вважаєте, кого бачать діти у вихователі?
} Як ви вважаєте, чи вірно ставити завдання морального
виховання у ранньому віці?
} Як ви розумієте вислів: «Діти – наше дзеркало».
} Чи актуальне в наш час завдання виховання свідомої
дисципліни?
} Деякі батьки розуміють під моральністю поняття зовнішньої
поведінки дитини. Чи згідні ви з цим? Що порадите таким батькам? Яку роботу
проведете?
} Які особистісні якості (ваші, ваших колег, дітей)
заважають вам у роботі?
} Що таке зовнішня і внутрішня культура людини?
} Що таке міра в поведінці (щодо дітей, колег,
адміністрації), в чому це виявляється
Методичні рекомендації, напрацьовані під час зустрічі,
допоможуть вихователям використовувати методи і прийоми , направлені на
формування моральних уявлень, думок і оцінок, які забезпечують створення у
дітей практичного досвіду суспільної поведінки.
Цікаво пройшло заняття-гра з дітьми старшої групи «Дружба-найцінніший
скарб»
Під час роботи РМО педагоги
отримали консультацію логопеда щодо розвитку дрібної моторики в дітей із мовленнєвими
порушеннями за допомогою природного матеріалу. Використання практичного
матеріалу: комплекс вправ пальчикової гімнастики з каштанами, масаж кисті
руки шишкою, горіхом, сприятимуть розвитку мовлення та інтелектуальних
здібностей дитини, допоможуть організувати її
діяльність впродовж дня, відволікти, розвеселити, забезпечити
психологічний комфорт. Тренування пальців рук, розвиток дрібної моторики-необхідний
стимул інтенсивного розвитку мовлення дитини.
Головний орієнтир сучасної
освіти - дитиноцентризм, відповідно першочергові завдання педагога-плекання
дитячої особистості, забезпечення її повноцінного розвитку та реалізації
потенціалу, сприяння пізнанню малюком його внутрішнього «я» та довкілля.
Немає коментарів:
Дописати коментар