25 лютого 2015 р.

РМО вихователів "Морально-етичне виховання дошкільників

На базі комунального дошкільного навчального закладу «Посмішка» Чернігівської селищної ради пройшло засідання районного методичного об’єднання вихователів «Морально-етичне виховання дітей дошкільного віку». В ході роботи проведено дискусію «Моральне виховання: чи потрібне воно?».
Розглянуто питання:
}  Чи актуальна проблема морального виховання в наш час?
}  Чи згідні ви з тим, що особливості праці педагога впливають на його моральне виховання?
}  Чому професія педагога, як і лікаря, вважається гуманною?
}  Чому діти на слова одного педагога реагують зразу, а іншого не чують? Від чого це залежить?
}  Як ви вважаєте, кого бачать діти у вихователі?
}  Як ви вважаєте, чи вірно ставити завдання морального виховання у ранньому віці?
}  Як ви розумієте вислів: «Діти – наше дзеркало».
}  Чи актуальне в наш час завдання виховання свідомої дисципліни?
}  Деякі батьки розуміють під моральністю поняття зовнішньої поведінки дитини. Чи згідні ви з цим? Що порадите таким батькам? Яку роботу проведете?
}  Які особистісні якості (ваші, ваших колег, дітей) заважають вам у роботі?
}  Що таке зовнішня і внутрішня культура людини?
}  Що таке міра в поведінці (щодо дітей, колег, адміністрації), в чому це виявляється
Методичні рекомендації, напрацьовані під час зустрічі, допоможуть вихователям використовувати методи і прийоми , направлені на формування моральних уявлень, думок і оцінок, які забезпечують створення у дітей практичного досвіду суспільної поведінки.
Цікаво пройшло заняття-гра з дітьми старшої групи «Дружба-найцінніший скарб»
 
Під час роботи РМО педагоги отримали консультацію логопеда щодо розвитку  дрібної моторики в дітей із мовленнєвими порушеннями за допомогою природного матеріалу. Використання  практичного  матеріалу: комплекс вправ пальчикової гімнастики з каштанами, масаж кисті руки шишкою, горіхом, сприятимуть розвитку мовлення та інтелектуальних здібностей дитини, допоможуть організувати її  діяльність впродовж дня, відволікти, розвеселити, забезпечити психологічний комфорт. Тренування пальців рук, розвиток дрібної моторики-необхідний стимул інтенсивного розвитку мовлення дитини.
Головний орієнтир сучасної освіти - дитиноцентризм, відповідно першочергові завдання педагога-плекання дитячої особистості, забезпечення її повноцінного розвитку та реалізації потенціалу, сприяння пізнанню малюком його внутрішнього «я» та довкілля.


Немає коментарів:

Дописати коментар