25 листопада 2014 року на базі ясел-садка «Посмішка» Чернігівської селищної ради працював педагогічний майданчик «Правове виховання дітей дошкільного віку засобами ІКТ». Його робота передбачає вирішення головних завдань: підвищення ефективності забезпечення правової освіти дітей дошкільного віку; активізація пізнавальної діяльності дітей, створення єдиного інформаційного середовища; підвищення рівня професійної майстерності педагогів. Застосування засобів ІКТ при здійсненні правового виховання в ДНЗ дозволить: замінити звичайні ілюстрації демонстрацією відео або слайдів, що супроводжуються музикою або текстом. Слід зазначити, що доречність застосування засобів ІКТ залежатиме від дидактичних цілей заняття та етапу пізнання матеріалу. Це один із шляхів оновлення змісту освіти згідно сучасних вимог та потужний інструмент розвитку мотивації освітнього процесу, враховуючи велику та серйозну зацікавленість дітей комп'ютером.
Робота педагогічного майданчика зосереджена на ознайомленні педагогів району з досвідом вихователя Середи О.І., який вона представляла на УІ обласному конкурсі освітніх проектів, де посіла перше місце. В запропонованих матеріалах розглядається проблема впровадження засобів ІКТ в поєднанні з існуючими методами і прийомами, при збереженні провідної ролі вихователя, в систему правового виховання ДНЗ з метою підвищення якості формування правових уявлень у дошкільників. Цікавими є дидактичні і методичні матеріали по використанню інформаційних технологій в роботі з дітьми дошкільного віку з правового виховання: пам'ятки, анкети для педагогів і батьків, орієнтовні конспекти занять, бесіди, дидактичні ігри, посібники, мультимедійні презентації, відео, мультфільми, мультимедійний навчальний матеріал до комп'ютерно - орієнтованих занять, Інтернет посилання, які можуть бути творчо використані у роботі.
Практичний перегляд заняття з дітьми середньої групи «Подорож у правову країну» (вихователь Хлепітько І.В.) свідчить, що робота з даного напрямку вдало проводиться через світ казок і театру. Вихователь вчить дошкільників розуміти поняття «право», «обов’язок», закріплює уявлення про права на медичне обслуговування, харчування, гру, відпочинок, житло.
Всі присутні отримали практичний матеріал , який можна використати в роботі з дітьми,та домашнє завдання, яке забезпечить ціленаправлену підготовку до наступної зустрічі.
Немає коментарів:
Дописати коментар